Bakugan New Age
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Bakugan New Age

Forum utrzymane w realiach pokazanych w anime Bakugan: Battle Brawlers
 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie: 
:: Zapomniałem hasła

 

 Karty Komendy

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Posts : 81
Join date : 03/06/2016

Karty Komendy Empty
PisanieTemat: Karty Komendy   Karty Komendy EmptyPon Cze 20, 2016 6:33 pm

Klasa nowicjusz:

Koszt: 300 BP


  • Potrójna bitwa: Właściciel karty (lub sojusznik) dorzuca jednego bakugana do bitwy
  • Aquos Hazard: Wszystkie bakugany zmieniają domenę na Aquosa
  • Subterra Hazard: Wszystkie bakugany zmieniają domenę na Subterre
  • Bio Hazard: Wszystkie zmiany domeny są anulowane
  • Kozioł ofiarny: Wszystkie bakugany z całego pola bitwy wracają do właścicieli, a właściciel karty ocenia czy bitwa ma się skończyć czy być kontynuowana
  • Poziom niżej: Gdy bakugan przeciwnika ma 400 GP lub wyżej, karta obniża jego GP o 100
  • Dodatkowa moc: Ostatni wprowadzony na pole bakugan wraca do właściciela
Powrót do góry Go down
Admin
Admin
Admin


Posts : 81
Join date : 03/06/2016

Karty Komendy Empty
PisanieTemat: Re: Karty Komendy   Karty Komendy EmptyPon Cze 20, 2016 6:49 pm

Klasa zaawansowany

Koszt: 400 BP


  • Kompromis: Jeżeli bakugan na polu ma 400 GP lub więcej, automatycznie przegrywa
  • Androstaza: Walczące bakugany wracają do właścicieli
  • Poczwórna bitwa: Każda drużyna dorzuca po jednym bakuganie do bitwy
  • Przerwanie: Bitwa zostaje zatrzymana dopóki na polu nie znajdzie się trzeci bakugan (Nie musi to być bakugan właściciela karty)
  • Iluzja miny: Gdy dwa bakugany znajdą się na polu, nieważne z jakiej są drużyny - obydwa przegrywają
  • Przechwyt mocy: Następuje transfer 100 GP od drużyny przeciwnej do drużyny właściciela karty
  • Trzeci wyrok: Bitwa zaczyna się gdy trzy bakugany znajdą się na polu, ale tylko jeden może wygrać
  • Czarodziej: Kasuje supermoce przeciwnika
  • Tranformacja: GP bakugana właściciela może być zmienione na początkowe GP innego bakugana z drużyny właściciela i nie musi on brać udziału w bitwie
  • Wielka dusza: Bakugan właściciela otrzymuje 50-krotność ilości kart otwarcia znajdujących się w grze (np: Jeżeli na polu są 3 karty to bakugan otrzymuje 150 GP)
  • Reaktywacja: Bakugan Ventusa otrzymuje 100-krotność liczby puktów za pozostałe bakugany Ventusa z drużyny właściciela na polu (Tylko dla Ventusa)
  • Odrodzenie: Po zakończeniu bitwy wszystkie bakugany pokonane z drużyny właściciela mogą być użyte ponowne
  • Odrodzenie wersja 2: Po zakończeniu bitwy wszystkie karty otwarcia mogą być użyte ponownie
  • Przeładowanie: Bakugan właściciela otrzymuje 100 GP i odejmuje je któremukolwiek bakuganowi na całym polu bitwy


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Pon Cze 20, 2016 6:57 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Admin
Admin
Admin


Posts : 81
Join date : 03/06/2016

Karty Komendy Empty
PisanieTemat: Re: Karty Komendy   Karty Komendy EmptyPon Cze 20, 2016 6:57 pm

Klasa mistrz:

Koszt: 500 GP


  • Super Pyrus: GP drużyn zostają zamienione
  • Magma przeładowanie: Wszystkie bakugany i karty z całego pola bitwy wracają do właścicieli
  • Joker nocy: Jeżeli na polu w drużynie właściciela znajduje się Bakugan Darkusa, przeciwnik automatycznie przegrywa (Tylko dla Darkusa)
  • Ostateczny wyrok: Jeżeli przeciwnik na inną domenę niż bakugan właściciela, jego punkty są zredukowane do 0 GP
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Karty Komendy Empty
PisanieTemat: Re: Karty Komendy   Karty Komendy Empty

Powrót do góry Go down
 
Karty Komendy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Karty Otwarcia
» Karty Atrybutu
» Wzór Karty Postaci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Bakugan New Age :: Strefa Gracza :: Karty :: Otwarcia-
Skocz do: